Grand-Guignol K.K.K

The half of this site consists of gentleness. The other half of this site consists of lie. Sorry, this is all shit in the end. Here is MATERIAL EVIDENCE: (^ ^)ノヽξ

ポエム


ぼくの夢

ぼくわ
将来お坊さんになりたいです
がんばってはやくお経がうまくなりたい
そしていっぱい食べてものすごく太って
●村麻由美と結婚して
早死にするのが
ぼくの夢です

【コメント】さすがさいきんの小学生は病んでいますね。寒気がしてまいりました(笑)。