Grand-Guignol K.K.K

The half of this site consists of gentleness. The other half of this site consists of lie. Sorry, this is all shit in the end. Here is MATERIAL EVIDENCE: (^ ^)ノヽξ

ゼイ・コール・ハー・ワン・アイ〜血まみれの天使〜

bitch692007-11-16


「ゼイ・コール・ハー・ワン・アイ〜血まみれの天使〜(Thriller: They Call Her One Eye)」(1974 瑞 アレックス・フリードリンスキー監督)104分 Region All

"You never know how bored I was living in that farm.
I never saw anybody under 15.
I lived your way long enough.
I'm gonna live my way from now on.
I want to see the world.
If it were up to you, I just still be wearing starch dresses and pig tails.
Well I'm grown up now, and I'm going to do what I want, whether you like it or not."


子供の頃こじきに性的イタズラをされたトラウマがもとで失語症になった少女。田舎育ちでお人よしの彼女はまたしても悪い人に拐かされてヘロイン漬けにされ、売春を強要されるが、反抗した罰として片目をつぶされる。ゴリラみたいなおっさんに犯されたりしているうちに両親は自殺、いろいろあってついにブチギレたヒロインがショットガン片手に客とかを殺して回るという話です。「ウイークエンド」「リップスティック」「天使の復讐」といったレイプ復讐ものの先駆けですかね。といってもさほどエグいシーンはなくて、殺戮シーンなんか超スローモーションで描かれるのだが、とにかくもう全員死に方がかわいい。「うわー!」「ぎゃー!」と叫びながらカエルみたいにはいつくばる姿はとてもキュートで心癒されました。主演はクリスチーナ・リンドバーグスウェーデンのポルノ女優さんですけどもロリロリの美少女たんで、ピンクのアイパッチがかわいすぎます。★